Mam problem z uruchomieniem Pilota WP

Upewnij się, że Twoje urządzenie ma połączenie z internetem

Sprawdź, czy inne aplikacje lub strony internetowe działają poprawnie.

Sprawdź, czy uruchamiasz Pilota WP poprawnie

Wybierz urządzenie, z którego korzystasz, poniżej znajdziesz instrukcję krok po kroku jak oglądać:

Sprawdź, czy spełniasz wszystkie wymagania techniczne

Pełną listę wymagań technicznych znajdziesz w tym miejscu. Do poprawnego działania Pilot WP wymaga:

Jeśli oglądasz przez aplikację Pilot WP:

  • Upewnij się, że masz najnowszą wersję aplikacji WP Pilot. W tym celu wejdź do sklepu z aplikacjami na swoim urządzeniu i odszukaj Pilot WP. Jeśli aktualizacja będzie dostępna, zobaczysz przycisk "Aktualizuj". Wybierz go, aby pobrać najnowszą wersję.
  • Sprawdź odtwarzanie na innym urządzeniu mobilnym lub komputerze,
  • Podłącz urządzenie do innej sieci z internetem od innego dostawcy,
  • Jeśli uzyskasz inne wyniki w innej konfiguracji, to wskazuje na problem z łączem internetowym lub z urządzeniem odtwarzającym.

Jeśli oglądasz przez przeglądarkę internetową (np. Edge, Chrome, Firefox, Safari):

  • Upewnij się, że masz najnowszą wersję swojej przeglądarki,
  • Spróbuj skorzystać z innej przeglądarki internetowej (rekomendujemy Chrome lub Firefox),
  • Sprawdź odtwarzanie na innym komputerze lub urządzeniu mobilnym,
  • Podłącz komputer do innej sieci z internetem od innego dostawcy,
  • Jeśli oglądasz na komputerze (stacjonarnym lub laptopie) sprawdź, czy Twój system operacyjny jest zaktualizowany i posiada zainstalowane wszystkie uaktualnienia. Upewnij się, że korzystasz z najnowszych sterowników. Szczególnie ważne są sterowniki karty graficznej,
  • Jeśli korzystasz z laptopa, sprawdź, czy w opcjach zasilania nie masz włączonego trybu oszczędzania energii, w którym komputer nie pracuje w pełni wydajnie,
  • Jeśli uzyskasz inne wyniki w innej konfiguracji, to wskazuje na problem z łączem internetowym lub z urządzeniem odtwarzającym.

Jeśli nadal będziesz mieć pytania, zapraszamy do kontaktu. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać Twój problem.

Jeśli masz problem z odtwarzaniem transmisji (słaba rozdzielczość, zacina się) to więcej informacji znajdziesz w tym miejscu.



Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.