Komunikaty błędów

Błąd Pilot WP D6001/R504/R505/R506/R507/R508/R509/R510/R511

Jeśli na playerze Pilot WP zobaczyłeś/-aś błąd D6001 lub błąd R504/R505/R506/R507/R508/R509/R510/R511, to znaczy że jeden ze składników twojej przeglądarki jest nieaktualny, lub został zablokowany przez program do zabezpieczeń. Aby naprawić ten problem, wykonaj następujące kroki:

Jeśli masz przeglądarkę Firefox - upewnij się, że masz włączoną obsługę DRM

Skorzystaj z oficjalnej instrukcji na stronie pomocy technicznej Firefox.

Jeśli masz przeglądarkę Chrome lub Opera - aktualizacja składników przeglądarki

  1. Wpisz w przeglądarce w pasku adresu chrome://components lub opera://components i naciśnij Enter.
  2. Na liście, która się pojawi odnajdź moduł Widevine Content Descryption Module.
    1. Jeśli nie widzisz takiego komponentu upewnij się, że korzystasz z oficjalnego wydania przeglądarki.
  3. Naciśnij przycisk Sprawdź dostępność aktualizacji.
    1. Jeśli otrzymasz komunikat o poprawnej aktualizacji, uruchom ponownie przeglądarkę i spróbuj ponownie otworzyć interesujący Cię kanał.
    2. Jeśli otrzymasz komunikat o niepoprawnej aktualizacji, przejdź do kolejnej propozycji rozwiązania.

Ponowna aktualizacja przeglądarki

  1. Odinstaluj obecną przeglądarkę korzystając z tej instrukcji
  2. Zainstaluj ponownie przeglądarkę zgodnie z instrukcją - Chrome, Opera
  3. Po zainstalowaniu przeglądarki uruchom ją i spróbuj ponownie otworzyć interesujący Cię kanał.

Co zrobić jeśli powyższe rozwiązania nie pomogły?

Jeśli powyżej opisane rozwiązania nie pomogły, oznacza to, że najprawdopodobniej oprogramowanie antywirusowe na twoim komputerze nie pozwala na aktualizację składników przeglądarki. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z producentem twojego oprogramowania zabezpieczającego, specjalistą IT, lub skorzystaj z innej przeglądarki do oglądania Pilot WP.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.