Mam problem z odtwarzaniem transmisji w Pilot WP

Upewnij się, że posiadasz wystarczająco szybkie i stabilne połączenie z internetem

W zależności od rozdzielczości obrazu wymagana jest określona minimalna prędkość łącza:

  • Rozdzielczość SD - 1,8 Mbit
  • Rozdzielczość HD - 2,3 Mbit
  • Rozdzielczość Full HD - 4 Mbit
  • Rozdzielczość Full HD na kanałach Eleven Sports - 7 Mbit

Dotyczy to zarówno komputerów PC, jak i urządzeń mobilnych.

Swoje łącze można przetestować tutaj: http://twojeip.wp.pl.

Jeśli Twoje łącze jest wolniejsze lub prędkość nie jest stała, to obraz może zacinać się i może być niskiej jakości.

Pamiętaj, że inne programy na Twoim komputerze, a także inne komputery i urządzenia w Twojej sieci mogą korzystać ze wspólnego łącza internetowego, co obniża efektywną prędkość połączenia. Wyłącz niepotrzebne urządzenia i programy działające w tle, aby wyeliminować możliwość konfliktu.

Jeśli korzystasz z połączenia mobilnego (3G, HSDPA, LTE), to pamiętaj, że na prędkość połączenia ma jeszcze Twoja lokalizacja (od niej może zależeć aktualna siła sygnału), obciążenie sieci, a także czas, w którym korzystasz z sieci. W jednym momencie jakość połączenia może być świetna, a w kolejnym bardzo zła.

Sprawdź, czy spełniasz wszystkie wymagania techniczne

Pełną listę wymagań technicznych znajdziesz w tym miejscu. Do poprawnego działania Pilot WP wymaga:

Jeśli oglądasz przez aplikację Pilot WP:

  • Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję aplikacji Pilot WP. W tym celu wejdź do sklepu z aplikacjami na swoim urządzeniu i odszukaj Pilot WP. Jeśli aktualizacja będzie dostępna, zobaczysz przycisk "Aktualizuj". Wybierz go, aby pobrać najnowszą wersję.
  • Sprawdź odtwarzanie na innym urządzeniu mobilnym lub komputerze,
  • Podłącz urządzenie do innej sieci z internetem od innego dostawcy,
  • Jeśli uzyskasz inne wyniki w innej konfiguracji, to wskazuje na problem z łączem internetowym lub z urządzeniem odtwarzającym.

Jeśli oglądasz przez przeglądarkę internetową (np. Edge, Chrome, Firefox, Safari):

  • Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję swojej przeglądarki,
  • Spróbuj skorzystać z innej przeglądarki internetowej (rekomendujemy Chrome lub Firefox),
  • Sprawdź odtwarzanie na innym komputerze lub urządzeniu mobilnym,
  • Podłącz komputer do innej sieci z internetem od innego dostawcy,
  • Jeśli oglądasz na komputerze (stacjonarnym lub laptopie) sprawdź, czy Twój system operacyjny jest zaktualizowany i posiada zainstalowane wszystkie uaktualnienia. Upewnij się, że korzystasz z najnowszych sterowników. Szczególnie ważne są sterowniki karty graficznej,
  • Jeśli korzystasz z laptopa, sprawdź, czy w opcjach zasilania nie masz włączonego trybu oszczędzania energii, w którym komputer nie pracuje w pełni wydajnie,
  • Jeśli uzyskasz inne wyniki w innej konfiguracji, to wskazuje na problem z łączem internetowym lub z urządzeniem odtwarzającym.

Jeśli nadal będziesz mieć pytania, zapraszamy do kontaktu. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać Twój problem.

Jeśli masz problem z uruchomieniem WP Pilota (aplikacja lub strona nie wczytuje się, transmisja się nie uruchamia) to więcej informacji znajdziesz w tym miejscu.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.