Mam problem z odtwarzaniem transmisji w WP Pilocie

Upewnij się, że posiadasz wystarczająco szybkie i stabilne połączenie z internetem

W zależności od rozdzielczości obrazu wymagana jest określona minimalna prędkość łącza:

  • Użytkownik bez wykupionego pakietu - 1 Mbit
  • Rozdzielczość SD - 1,8 Mbit
  • Rozdzielczość HD - 2,3 Mbit
  • Rozdzielczość Full HD - 4 Mbit
  • Rozdzielczość Full HD na kanałach Eleven Sports - 7 Mbit

Dotyczy to zarówno komputerów PC, jak i urządzeń mobilnych.

Swoje łącze można przetestować tutaj: http://twojeip.wp.pl.

Jeśli Twoje łącze jest wolniejsze lub prędkość nie jest stała, to obraz może zacinać się i może być niskiej jakości.

Pamiętaj, że inne programy na Twoim komputerze, a także inne komputery i urządzenia w Twojej sieci mogą korzystać ze wspólnego łącza internetowego, co obniża efektywną prędkość połączenia. Wyłącz niepotrzebne urządzenia i programy działające w tle, aby wyeliminować możliwość konfliktu.

Jeśli korzystasz z połączenia mobilnego (3G, HSDPA, LTE), to pamiętaj, że na prędkość połączenia ma jeszcze Twoja lokalizacja (od niej może zależeć aktualna siła sygnału), obciążenie sieci, a także czas, w którym korzystasz z sieci. W jednym momencie jakość połączenia może być świetna, a w kolejnym bardzo zła.

Sprawdź, czy spełniasz wszystkie wymagania techniczne

Pełną listę wymagań technicznych znajdziesz w tym miejscu. Do poprawnego działania WP Pilot wymaga:

Jeśli oglądasz przez aplikację WP Pilot:

  • Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję aplikacji WP Pilot. W tym celu wejdź do sklepu z aplikacjami na swoim urządzeniu i odszukaj WP Pilot. Jeśli aktualizacja będzie dostępna zobaczysz przycisk "Aktualizuj". Wybierz go, aby pobrać najnowszą wersję.
  • Sprawdź odtwarzanie na innym urządzeniu mobilnym lub komputerze,
  • Podłącz urządzenie do innej sieci z internetem od innego dostawcy,
  • Jeśli uzyskasz inne wyniki w innej konfiguracji to wskazuje na problem z łączem internetowym lub z urządzeniem odtwarzającym.

Jeśli oglądasz przez przeglądarkę internetową (np. Edge, Chrome, Firefox, Safari):

  • Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję swojej przeglądarki,
  • Spróbuj skorzystać z innej przeglądarki internetowej (rekomendujemy Chrome lub Firefox),
  • Sprawdź odtwarzanie na innym komputerze lub urządzeniu mobilnym,
  • Podłącz komputer do innej sieci z internetem od innego dostawcy,
  • Jeśli oglądasz na komputerze (stacjonarnym lub laptopie) sprawdź, czy Twój system operacyjny jest zaktualizowany i posiada zainstalowane wszystkie uaktualnienia. Upewnij się, że korzystasz z najnowszych sterowników. Szczególnie ważne są sterowniki karty graficznej,
  • Jeśli korzystasz z laptopa, sprawdź, czy w opcjach zasilania nie masz włączonego trybu oszczędzania energii, w którym komputer nie pracuje w pełni wydajnie,
  • Jeśli uzyskasz inne wyniki w innej konfiguracji to wskazuje na problem z łączem internetowym lub z urządzeniem odtwarzającym.

Jeśli nadal będziesz mieć pytania, zapraszamy do kontaktu. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać Twój problem.

Jeśli masz problem z uruchomieniem WP Pilota (aplikacja lub strona nie wczytuje się, transmisja się nie uruchamia) to więcej informacji znajdziesz w tym miejscu.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.