Mam problem z odtwarzaniem transmisji w Pilot WP
Upewnij się, że posiadasz wystarczająco szybkie i stabilne połączenie z internetem
W zależności od rozdzielczości obrazu wymagana jest określona minimalna prędkość łącza:
- Rozdzielczość SD - 1,8 Mbit
- Rozdzielczość HD - 2,3 Mbit
- Rozdzielczość Full HD - 4 Mbit
- Rozdzielczość Full HD na kanałach Eleven Sports - 7 Mbit
Dotyczy to zarówno komputerów PC, jak i urządzeń mobilnych.
Swoje łącze można przetestować tutaj: http://twojeip.wp.pl.
Jeśli Twoje łącze jest wolniejsze lub prędkość nie jest stała, to obraz może zacinać się i może być niskiej jakości.
Pamiętaj, że inne programy na Twoim komputerze, a także inne komputery i urządzenia w Twojej sieci mogą korzystać ze wspólnego łącza internetowego, co obniża efektywną prędkość połączenia. Wyłącz niepotrzebne urządzenia i programy działające w tle, aby wyeliminować możliwość konfliktu.
Jeśli korzystasz z połączenia mobilnego (3G, HSDPA, LTE), to pamiętaj, że na prędkość połączenia ma jeszcze Twoja lokalizacja (od niej może zależeć aktualna siła sygnału), obciążenie sieci, a także czas, w którym korzystasz z sieci. W jednym momencie jakość połączenia może być świetna, a w kolejnym bardzo zła.
Sprawdź, czy spełniasz wszystkie wymagania techniczne
Pełną listę wymagań technicznych znajdziesz w tym miejscu. Do poprawnego działania Pilot WP wymaga:
Jeśli oglądasz przez aplikację Pilot WP:
- Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję aplikacji Pilot WP. W tym celu wejdź do sklepu z aplikacjami na swoim urządzeniu i odszukaj Pilot WP. Jeśli aktualizacja będzie dostępna, zobaczysz przycisk "Aktualizuj". Wybierz go, aby pobrać najnowszą wersję.
- Sprawdź odtwarzanie na innym urządzeniu mobilnym lub komputerze,
- Podłącz urządzenie do innej sieci z internetem od innego dostawcy,
- Jeśli uzyskasz inne wyniki w innej konfiguracji, to wskazuje na problem z łączem internetowym lub z urządzeniem odtwarzającym.
Jeśli oglądasz przez przeglądarkę internetową (np. Edge, Chrome, Firefox, Safari):
- Upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję swojej przeglądarki,
- Spróbuj skorzystać z innej przeglądarki internetowej (rekomendujemy Chrome lub Firefox),
- Sprawdź odtwarzanie na innym komputerze lub urządzeniu mobilnym,
- Podłącz komputer do innej sieci z internetem od innego dostawcy,
- Jeśli oglądasz na komputerze (stacjonarnym lub laptopie) sprawdź, czy Twój system operacyjny jest zaktualizowany i posiada zainstalowane wszystkie uaktualnienia. Upewnij się, że korzystasz z najnowszych sterowników. Szczególnie ważne są sterowniki karty graficznej,
- Jeśli korzystasz z laptopa, sprawdź, czy w opcjach zasilania nie masz włączonego trybu oszczędzania energii, w którym komputer nie pracuje w pełni wydajnie,
- Jeśli uzyskasz inne wyniki w innej konfiguracji, to wskazuje na problem z łączem internetowym lub z urządzeniem odtwarzającym.
Jeśli nadal będziesz mieć pytania, zapraszamy do . Postaramy się jak najszybciej rozwiązać Twój problem.