Jakie są minimalne wymagania techniczne Pilot WP?

Połączenie z internetem

W zależności od rozdzielczości obrazu wymagana jest określona minimalna prędkość łącza na terenie Rzeczpospolitej Polskiej:

  • Rozdzielczość SD - 1,8 Mbit
  • Rozdzielczość HD - 2,3 Mbit
  • Rozdzielczość Full HD - 4 Mbit
  • Rozdzielczość Full HD na kanałach Eleven Sports - 7 Mbit

Dotyczy to zarówno komputerów PC, jak i urządzeń mobilnych.

Swoje łącze można przetestować tutaj: http://twojeip.wp.pl.

Jeśli Twoje łącze jest wolniejsze lub prędkość nie jest stała, to obraz może zacinać się i może być niskiej rozdzielczości.

Pamiętaj, że inne programy na Twoim komputerze, a także inne komputery i urządzenia w Twojej sieci mogą korzystać ze wspólnego łącza internetowego, co obniża efektywną prędkość połączenia. Wyłącz niepotrzebne urządzenia i programy działające w tle, aby wyeliminować możliwość konfliktu.

Jeśli korzystasz z połączenia mobilnego (3G, HSDPA, LTE), to pamiętaj, że na prędkość połączenia ma jeszcze Twoja lokalizacja (od niej może zależeć aktualna siła sygnału), obciążenie sieci, a także czas, w którym korzystasz z sieci. W jednym momencie jakość połączenia może być świetna, a w kolejnym bardzo zła.

Uwaga!

W Chromecast oraz na telewizorach Samsung Tizen 2017 czasowo nie działają kanały Disney!


Wspierane urządzenia:

System operacyjny

 

Microsoft Windows


Aktualna wersja oraz 3 poprzednie.
 

MacOS 

Linux: Ubuntu, Mint

Przeglądarka

 

Microsoft Edge



Aktualna wersja oraz 3 poprzednie.

Firefox

Safari
Google Chrome
Opera
Smartfon lub tablet

Przeglądarka z włączoną obsługą JavaScript 

Google Chrome, Firefox, Safari

Android


Aplikacja Pilot WP jest obsługiwana na certyfikowanych urządzeniach Google Play i pobrana z oficjalnego sklepu Google Play. Aplikacja Pilot WP zainstalowana z innego miejsca niż oficjalny sklep Google Play nie jest obsługiwana. 

Urządzenia z systemem android - wersja 5.0 lub wyższa.

Apple iPod, iPhone, iPad 

Urządzenia z systemem iOS - wersja 15 lub wyższa.
Telewizor 


















Android TV (z uwzględnieniem przystawek oraz sticków do TV)


Aplikacja Pilot WP jest obsługiwana na certyfikowanych urządzeniach Google Play i pobrana z oficjalnego sklepu Google Play. Aplikacja Pilot WP zainstalowana z innego miejsca niż oficjalny sklep Google Play nie jest obsługiwana. 

Philips
Sony
Google Nexus Player
Vestel ( Toshiba, Hitachi, JVC, TCL, Telefunken, Digihome, Finlux, budżetowe modele Panasonic)
wszystkie pozostałe urządzenia z systemem Android TV

Amazon Fire TV (Unia Europejska + Norwegia, Islandia)






Fire TV Cube (2nd Gen)

Fire TV Stick (3rd Gen)

Fire TV Stick Lite

Fire TV Stick 4K Max

Fire TV (3rd Gen)

Fire TV Stick 4K

Samsung

Samsung Smart TV z wersją systemu Tizen 4.0, Tizen 5.0, Tizen 5.5, Tizen 6.0, Tizen 6.5 (roczniki modelowe 2018 i nowsze)

LG 

LG Smart TV z wersją systemu webOSTV 4.5, webOSTV 5.0, webOSTV 6.0 (roczniki modelowe 2018 i nowsze)

Vestel
Urządzenia z systemem vestel, modele z 2018 roku oraz nowsze
Panasonic TV





Urządzenia rocznik 2018: OLED: FZ950/FZ800, LCD: FX780/FX740/FX730/FX700/FX650/FX600/FX580

Urządzenia rocznik 2019: GZ2000/GZ1500/GZ1000, GZ950/GX900/GX880/GX800

Urządzenia rocznik 2020: HZ2000/HZ1500/HZ1000, HZ980/HX940/HX900/HX830/HX820/HX810/HX800

Urządzenia rocznik 2021: JZ2000/JZ1500/JZ1000, JZ980/JX940/JX850

Urządzenia rocznik 2022: LZ2000/LZ1500/LZ1000/LZ980/LZ800, LX970/LX940

Urzadzenia rocznik 2023: MZ2000/MZ1500/MZ1000/MZ980/MZ800, MX980/MX970/MX950/MX940


Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.