W zależności od rozdzielczości obrazu wymagana jest określona minimalna prędkość łącza:
Dotyczy to zarówno komputerów PC, jak i urządzeń mobilnych.
Swoje łącze można przetestować tutaj: http://twojeip.wp.pl.
Jeśli Twoje łącze jest wolniejsze lub prędkość nie jest stała, to obraz może zacinać się i może być niskiej rozdzielczości.
Pamiętaj, że inne programy na Twoim komputerze, a także inne komputery i urządzenia w Twojej sieci mogą korzystać ze wspólnego łącza internetowego, co obniża efektywną prędkość połączenia. Wyłącz niepotrzebne urządzenia i programy działające w tle, aby wyeliminować możliwość konfliktu.
Jeśli korzystasz z połączenia mobilnego (3G, HSDPA, LTE), to pamiętaj, że na prędkość połączenia ma jeszcze Twoja lokalizacja (od niej może zależeć aktualna siła sygnału), obciążenie sieci, a także czas, w którym korzystasz z sieci. W jednym momencie jakość połączenia może być świetna, a w kolejnym bardzo zła.
W Chromecast oraz na telewizorach Samsung tizen 2017 czasowo nie działają kanały Disney!
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.