Mam problem z odtwarzaniem za pośrednictwem Chromecast (Google Cast) lub Airplay

Upewnij się, że uruchamiasz transmisję zgodnie z instrukcją

Chromecast (Google Cast): instrukcję krok po kroku znajdziesz tutaj.

Airplay: instrukcję krok po kroku znajdziesz tutaj.

Mam problem z uruchomieniem transmisji (aplikacja lub strona nie wczytuje się, transmisja się nie uruchamia)

Tutaj znajdziesz więcej informacji na temat tego, co może powodować problemy z uruchomieniem transmisji.

Mam problem z odtwarzaniem transmisji (obraz słabej jakości, zacina się)

Tutaj znajdziesz więcej informacji na temat tego, co może powodować problemy z odtwarzaniem transmisji.

Jeśli nadal będziesz mieć pytania, zapraszamy do kontaktu. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać Twój problem.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.