Funkcjonalności, które będą dostępne w serwisie Pilot WP od dnia 28 czerwca w związku z Ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarczej: 


Platforma Pilot WWW web i mobilePilot AndroidPilot iOS

Nawigacja po serwisie -

czytnik głosowy

Nawigacja po serwisie -

powiększenie tekstu do 200%

--

Proces zmiany kanałów - 

czytnik głosowy

Proces zmiany kanałów - 

powiększanie tekstu do 200%

Proces rejestracji i logowania - 

czytnik głosowy

Proces rejestracji i logowania - 

powiększanie tekstu do 200%

Obsługa playera - 

czytnik głosowy

--

Napisy i audiodeskrypcja

dostępne na wybranych kanałachdostępne na wybranych kanałach dostępne na wybranych kanałach

 

Ułatwienia dostępne już wkrótce: 

  • wsparcie dla czytników na stronie oferty i w procesie zakupowym 
  • powiększanie tekstu do 200% na stronie oferty i w procesie zakupowym
  • wsparcie dla czytników w procesie obsługi playera dla aplikacji mobilnych 


Twoje prawa i sposób zgłoszenia spostrzeżeń w zakresie dostępności

Jeśli uważasz, że nie spełniamy wymagań dostępności w Pilocie WP zgodnie z Ustawą o Dostępności, możesz to do nas zgłosić.


Jak możesz to zrobić?

Zgłoszenie możesz przesłać:

a) listownie, przesyłając wiadomość na adres: Audioteka Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem ul. Żwirki i Wigury 16, 02-092 Warszawa,

b) telefonicznie pod numerem dostępnym: TUTAJ,

c) przy użyciu elektronicznego formularza dostępnego: TUTAJ, lub

d) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany: TUTAJ.

Co powinno zawierać zgłoszenie?

  1. Twoje imię i nazwisko,
  2. dane kontaktowe i preferowany sposób odpowiedzi,
  3. nazwę usługi, której dotyczy zgłoszenie,
  4. opis niespełnionego wymagania dostępności i oczekiwania co do jego spełnienia,
  5. (opcjonalnie) preferowany sposób rozwiązania problemu.

Zgłoszenia bez danych z punktów 1–4 nie będą rozpatrywane.

Co dalej?

Odpowiemy w ciągu 30 dni. Jeśli sprawa będzie bardziej złożona – poinformujemy Cię o nowym terminie (maksymalnie 60 dni).
Brak odpowiedzi w terminie oznacza, że Twoje zgłoszenie zostaje uznane za zasadne, a oczekiwane działanie zrealizujemy w ciągu 6 miesięcy.



Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.