| Platforma | Pilot WWW web i mobile | Pilot Android | Pilot iOS |
|---|---|---|---|
Nawigacja po serwisie - czytnik głosowy | |||
Nawigacja po serwisie - powiększenie tekstu do 200% | - | - | |
Proces zmiany kanałów - czytnik głosowy | |||
Proces zmiany kanałów - powiększanie tekstu do 200% | |||
Proces rejestracji i logowania - czytnik głosowy | |||
Proces rejestracji i logowania - powiększanie tekstu do 200% | |||
Obsługa playera - czytnik głosowy | - | - | |
Napisy i audiodeskrypcja | dostępne na wybranych kanałach | dostępne na wybranych kanałach | dostępne na wybranych kanałach |
Jeśli uważasz, że nie spełniamy wymagań dostępności w Pilocie WP zgodnie z Ustawą o Dostępności, możesz to do nas zgłosić.
Zgłoszenie możesz przesłać:
a) listownie, przesyłając wiadomość na adres: Audioteka Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem ul. Żwirki i Wigury 16, 02-092 Warszawa,
b) telefonicznie pod numerem dostępnym: TUTAJ,
c) przy użyciu elektronicznego formularza dostępnego: TUTAJ, lub
d) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany: TUTAJ.
Zgłoszenia bez danych z punktów 1–4 nie będą rozpatrywane.
Odpowiemy w ciągu 30 dni. Jeśli sprawa będzie bardziej złożona – poinformujemy Cię o nowym terminie (maksymalnie 60 dni).
Brak odpowiedzi w terminie oznacza, że Twoje zgłoszenie zostaje uznane za zasadne, a oczekiwane działanie zrealizujemy w ciągu 6 miesięcy.
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.