Optymalny

(70 kanałów)

Pakiet z szerokim wyborem kanałów, a wśród nich m.in. TVN24, Discovery Channel i HGTV. Idealny dla całej rodziny, każdy znajdzie coś dla siebie – od wiadomości i filmów, przez seriale, aż po treści edukacyjne i rozrywkowe.

  • 70 kanałów oraz biblioteka filmów i seriali na żądanie
  • Oglądaj na telewizorze, telefonie, tablecie i komputerze (zobacz szczegóły)
  • Dostęp na terenie UE, Islandii oraz Norwegii 
  • Bez umowy i zobowiązań
obrazek pakietu Optymalnyobrazek pakietu Optymalny

Wybierz formę płatności

Płatność odnawialna

29,99co 30 dni

visa
mastercard
googlepay
applepay

Płatność jednorazowa

44,99za 30 dni

blik
visa
mastercard
googlepay
applepay
przelewy24

30 dni

Płatność odnawialna

29,99co 30 dni

70 kanałów dostępnych w pakiecie

Kanał Fashion TV jest dostępny w ofercie do 30.04.2025Kanały Zoom TV HD i Stopklatka HD są dostępne w ofercie do 31.05.2025
TVN
TVP 1 HD
TVP 2 HD
Polsat HD
TVN24
TV 4 HD
TV Puls HD
Puls 2
TVN7
TTV
Telewizja WP HD
Metro
TVN24BiS
wPolsce24
TVN Turbo
DTX
TVN Fabuła
Warner TV
Stopklatka HD
Zoom TV HD
Glina TV
CTV - Dla Ciebie
Antena HD
ViDocTV
TVN Style
HGTV
Food Network
TLC
Travel Channel
Red Carpet TV HD
Fashion TV HD
Twoja.TV HD
Discovery Channel
Discovery Historia
Discovery Life
Discovery Science
ID (Investigation Discovery)
Animal Planet
Cartoon Network HD
Cartoonito HD
Karuzela Śmiechu
Junior Channel
Xtreme TV
Tele 5 HD
TVS
Polonia 1
TBN Polska HD
13.TV
TVT Rybnik
TVP Warszawa
TVP Gdańsk
CNN HD
Didaskalia TV
Toya TV
News24
TV Trwam
France 24 English HD
France 24 HD
Stars.TV HD
Music Box Polska
Jazz HD
Szlagier TV
Radio 357
Radio Nowy Świat
Przeboje dla zakochanych
Hity Disco Polo
Hip-Hop Klasyk
Top Polskiego Rocka
Tylko Polskie Przeboje
Transmisja z Sejmu

Kanał z takim oznaczeniem to kanał gwarantowany, czyli oferowany w ramach poszczególnych pakietów, którego zmiana lub wycofanie stanowi zmianę umowy. Kanał niegwarantowany to kanał dodatkowy, oferowany bez dodatkowych opłat w ramach poszczególnych pakietów, którego rozprowadzanie, zamiana lub wycofanie nie stanowi zmiany warunków umowy.

Programy TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TV Puls, TVP3 są przeznaczone do powszechnego i nieodpłatnego odbioru również w sposób cyfrowy drogą rozsiewczą naziemną.

Oglądaj tak jak lubisz

Dzięki funkcjom ułatwiającym oglądanie możesz dopasować usługę do swoich potrzeb

Nowa funkcja
Oglądaj na 3 urządzeniach jednocześnie

Treści dostępne w usłudze Pilot WP możesz odtwarzać na 3 urządzeniach jednocześnie w ramach jednego konta.

Funkcja dostępna jest w przeglądarce, na telefonie (Android, iOS) oraz na telewizorach z systemem Android TV. Limity dotyczące kanałów zależne są od ograniczeń licencyjnych.

Biblioteka nagranych filmów i seriali

Oglądaj wybrane filmy, seriale i programy nawet do 30 dni po ich emisji. Przegapiłeś odcinek serialu lub mecz? Możesz do nich wrócić i obejrzeć w spokoju.

Funkcja dostępna jest na wybranych kanałach.

Masz pytania?

Co to jest Pilot WP?

Pilot WP to usługa pozwalająca na oglądanie telewizji na różnych urządzeniach: komputerze, smartfonie, tablecie czy telewizorze z Android TV.

Jak oglądać Pilota WP za granicą?

Naszą usługę Pilot WP możesz oglądać za granicą, w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Islandii oraz Norwegii :) Abyś mógł/a oglądać Pilot WP poza granicami Polski, musimy zweryfikować, że jesteś osobą, która na stałe mieszka w Polsce Weryfikacji można dokonać na dwa sposoby: 1. Weryfikacja automatyczna — natychmiastowa metoda weryfikacji Najczęściej wybierana i najwygodniejsza metoda: kup dowolny płatny pakiet płatny za pomocą polskiej karty płatniczej, polskiego konta bankowego lub zapłać BLIKiem (nie dotyczy płatności w aplikacji mobilnej Android i iOS). Weryfikacja nastąpi automatycznie i natychmiastowo. Aby wybrać pakiet, przejdź do zakładki “Kup pakiet” na stronie głównej Pilota WP. 2. Weryfikacja ręczna — alternatywna metoda, do 2 dni roboczych Jeśli nie możesz lub nie chcesz korzystać z weryfikacji automatycznej, możesz zweryfikować swoje konto ręcznie. Zazwyczaj weryfikacja konta trwa do dwóch dni roboczych. Staramy się, aby cały proces przebiegał jak najszybciej, dlatego większość weryfikacji jest rozpatrywana znacznie szybciej. O wyniku weryfikacji poinformujemy Cię w wiadomości mailowej. Staramy się poszerzać ofertę Pilot WP, by docierać do różnych miejsc na świecie, bez ograniczeń geograficznych. Dostęp do usługi możliwy jest wyłącznie dla użytkowników ze zweryfikowanym miejscem zamieszkania na terytorium Polski, którzy są czasowo obecni w innym państwie członkowskim UE, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/1128 z dnia 14 czerwca 2017 r. w sprawie transgranicznego przenoszenia na rynku wewnętrznym usług online w zakresie treści.

Jak zapłacić BLIKiem?

Na stronie z opisem pakietu w sekcji z cenami wybierz "płatność jednorazową". Następnie wybierz okres który Cię interesuje kliknij kup pakiet i postępuj dalej zgodnie z instrukcjami podanymi na stronie.

Jak oglądać na telewizorze i telefonie?

Urządzenia przez nas wspierane oraz minimalne wymagania techniczne znajdziesz na stronie: https://pilot.wp.pl/pomoc/minimalne-wymagania-techniczne Dokładną instrukcję jak uruchomić usługę na TV i telefonie znajdziesz pod następującymi linkami: https://pilot.wp.pl/pomoc/wp-pilot-na-telewizorze, https://pilot.wp.pl/pomoc/jak-ogladac-na-smartfonie

Jak mogę zapłacić za usługę?

W celu zakupienia pakietu należy zalogować się do konta Pilot WP, wybrać interesujący Państwa plan cenowy, metodę płatności oraz dokonać opłaty za pakiet. Po zakupieniu pakietu sugerujemy wylogować się z konta i ponownie zalogować w celu odświeżenia danych o posiadanym pakiecie. Zapraszamy również do zapoznania się z naszą pełną ofertą: https://pilot.wp.pl/oferta/

Na ilu urządzeniach mogę oglądać?

Funkcjonalność multiroom, pozwala na jeszcze większą swobodę w korzystaniu z naszej usługi. Dzięki funkcji multiroom: 1. Możesz oglądać różne kanały na maksymalnie 3 urządzeniach jednocześnie w jednej sesji. 2. Każdy kanał może być odtwarzany na jednym urządzeniu w danym momencie. Funkcjonalność multiroom dostępna jest na przeglądarce internetowej (web), aplikacji mobilnej (iOS, Android) oraz Android TV. Multiroom nie jest obecnie dostępny w aplikacji na Smart TV - (telewizory marki Samsung, LG, Vestel oraz przystawka Apple TV ). Multiroom dostępny jest dla użytkowników z aktywnym płatnym pakietem.

Co to są kanały własne Pilota WP?

Oryginalne kanały Pilota WP zawierają kontent własny holdingu WP i są kanałami darmowymi dla wszystkich użytkowników Pilota WP. W skład tych kanałów wchodzi: Karuzela Śmiechu, Glina TV, Pilot w Domu, Auto Pilot oraz Benchmark TV.

Czy potrzebuje dekoder lub antenę do oglądania?

Dekoder lub antena nie jest potrzebny do oglądania Pilota WP. Sprawdź, czy urządzenie, z którego korzystasz, spełnia wymagania techniczne dostępne na: https://pilot.wp.pl/pomoc/minimalne-wymagania-techniczne

Jakie kanały są dostępne w ofercie Pilota WP?

Zapraszamy do zapoznania się z listą oferowanych kanałów na https://pilot.wp.pl/program/

Jaki muszę mieć internet do oglądania Pilota WP?

Dla kanałów w standardowej jakości (SD, standard definition) Pilot WP zużywa maksymalnie około 0,8 gigabajta na godzinę oglądania. Jeśli więc posiadasz pakiet 10 GB (10 gigabajtów) danych, to wystarczy Ci on na około 12,5 godziny oglądania Dla kanałów o jakości HD (high definition) zużywasz maksymalnie około 1,7 gigabajta na godzinę oglądania. Jeśli więc posiadasz pakiet 10 GB (10 gigabajtów) danych, to wystarczy Ci na około 6godzin oglądania. Ilość odebranych danych może być mniejsza, ponieważ jakość sygnału jest dostosowywana do szybkości łącza użytkownika. Jeśli łącze jest słabsze, wówczas sygnał telewizyjny jest gorszej jakości. Jeśli posiadasz nielimitowane łącze internetowe, ciesz się oglądaniem tak długo, jak chcesz.

Które z kanałów są dostępne w HD?

Obecnie w HD dostępne są kanały, które na liście https://pilot.wp.pl/program/ przy logo mają znaczek HD.

Gdzie mogę zgłaszać problemy techniczne z odbiorem telewizji w Pilot WP?

W razie problemów technicznych skontaktuj się z biurem obsługi klienta Pilot WP na stronie https://pilot.wp.pl/pomoc/kontakt

Nie ma tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie?
Skontaktuj się z nami