Najczęściej pojawiającym się problemem z płatnościami za pakiet jest błędne wypełnienie danych, przede wszystkim źle wpisany numer karty, CVV/CVC lub data ważności karty. Upewnij się, że wszystkie dane zostały uzupełnione poprawnie.
Jeżeli w dalszym ciągu masz problem z płatnością skontaktuj się z nami - nasi konsultanci krok po kroku pomogą rozwiązać problem.
Trzycyfrowy kod CVV/CVC to ciąg trzech cyfr, który służy do zabezpieczenia karty. Wykorzystywany jest podczas płatności online, gdy klient podaje dane karty – czyli numer, imię i nazwisko oraz datę ważności karty. W celu potwierdzenia poprawności danych wpisujemy również trzycyfrowy kod CVV. Kod znajduje się na odwrocie karty kredytowej po prawej stronie w białym pasku podpisu i są to zawsze ostatnie 3 cyfry dla kart VISA i MasterCard.
Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.