Jeśli potrzebujesz wsparcia technicznego, sprawdź czy odpowiedź na swoje pytanie znajdziesz tutaj: https://pilot.wp.pl/pomoc

Jak anulować subskrypcję WP Pilot?

Przykro nam, że chcesz się z nami rozstać. Będziemy wdzięczni za wypełnienie krótkiej ankiety (znajdziesz ją tutaj) odnośnie Twoich wrażeń z korzystania z WP Pilota.

Istnieje możliwość wyłączenia automatycznego odnawiania się pakietu WP Pilot (anulowania subskrypcji).

  1. Zaloguj się do swojego konta na stronie pilot.wp.pl, a następnie przejdź do Profilu. 
  2. Wejdź w zakładkę "Moje Pakiety"
  3. Zostaną wówczas wyświetlone wszystkie aktywne subskrypcje pakietów oraz pakiety wykupione jednorazowo.  W tym miejscu możesz anulować cykliczne odnawianie się wybranego pakietu klikając przy nim "Anuluj". Przypominamy, że dotyczy to tylko płatności, w której była wybrana opcja automatycznego odnawiania.   

Pamiętaj, że opłata za kolejny okres korzystania (30 dni) jest pobierana z góry i nie będzie zwrócona, dlatego zachęcamy do poczekania do końca tego okresu i skorzystania z wykupionego pakietu w pełni.  

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.