Jeśli potrzebujesz wsparcia technicznego, sprawdź czy odpowiedź na swoje pytanie znajdziesz tutaj: https://pilot.wp.pl/pomoc

Płatność jednorazowa. Na czym polega? Jak zapłacić?

Płatność jednorazowa. Na czym polega?

Płatność jednorazowa to metoda, która pozwala na opłacenie pakietu z góry na wybrany okres czasowy (30 dni, 90 dni lub pół roku). Ten sposób płatności pozwala na zapłatę przy wykorzystaniu płatności BLIK, przelewu online lub karty bankowej. Aby korzystać z pakietu po upływie wybranego czasu, trzeba kupić pakiet ponownie.

Jak zapłacić?

Aby aktywować pakiet przy użyciu płatności jednorazowej musisz posiadać konto w WP Pilocie. Dla wybranego pakietu, wybierz płatność jednorazową jako formę płatności i postępuj zgodnie z instrukcją:

  1. Jeżeli chcesz zapłacić przelewem online
    1. Wybierz opcję przelew, a następnie wskaż swój bank. Przekierujemy Cię na stronę Twojego banku
    2. Zaloguj się do swojego banku i potwierdź płatność
    3. Gotowe! Od teraz możesz korzystać z pakietu WP Pilot
  2. Jeżeli chcesz zapłacić BLIKiem
    1. Wybierz opcję BLIK. Przekierujemy Cię na stronę z płatnością
    2. Wprowadź kod BLIK (kod BLIK znajdziesz w aplikacji mobilnej swojego banku)
    3. Kliknij wykonaj i potwierdź płatność w aplikacji mobilnej swojego banku
    4. Gotowe! Od teraz możesz korzystać z pakietu WP Pilot
  3. Jeżeli chcesz zapłacić kartą bankową
    1. Wybierz opcję płatność kartą, a następnie podaj dane karty:
      1. Numer karty
      2. Datę ważności karty
      3. Numer CVV/CVC (3-cyfrowa liczba na odwrocie karty)
      4. Imię i nazwisko
    2. Kliknij zapłać. Przekierujemy Cię na stronę Twojego banku
    3. Zaloguj się do swojego banku i potwierdź płatność
    4. Gotowe! Od teraz możesz korzystać z pakietu WP Pilot w subskrypcji

Datę ważności swojego pakietu możesz sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce Moje pakiety w Profilu użytkownika.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.