Jak zmienić kartę płatniczą?


W celu zmiany karty płatniczej podpiętej pod subskrypcję należy zalogować się do konta Pilot WP, wejść w zakładkę Moje pakiety, a następnie dodać nową kartę.
Jak to zrobić? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: 

1. Zaloguj się do konta na stronie https://pilot.wp.pl/login/

2. Po zalogowaniu po prawej stronie kliknij okrągłą ikonę ludzika, następnie z rozwijanej listy wybierz "Moje pakiety".


 
3. W sekcji "Aktywne cykliczne pakiety" przy pakiecie, który został zakupiony, w opcji subskrypcji kliknij "Zarządzaj", następnie "Dodaj kartę". 


 
4. Kliknij "Dodaj metodę płatności", oraz wprowadź dane nowej karty. 

 

5. Kliknij dodaj, aby dodać kartę. Gotowe!



Jeśli nie nie widzisz opcji "Dodaj kartę" oznacza to, iż Twoja subskrypcja obsługiwana jest przez pośrednika płatności, który nie umożliwia zmiany karty.
W takim przypadku należy anulować obecny pakiet, a następnie ponownie dokonać zakupu pakietu, używając nowej karty. Jak to zrobić? Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
 

  1. Zaloguj się do konta na stronie https://pilot.wp.pl/login/. 
  2. Po zalogowaniu po prawej stronie kliknij okrągłą ikonę ludzika, następnie z rozwijanej listy wybierz "Moje pakiety" i anuluj wybraną subskrypcję.
  3. Wejdź w zakładkę "Kup pakiet" w górnym menu, wybierz pakiet i dokonaj zakupu używając nowej karty. 

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.