Regulamin Usługi Chat Pilota WP

Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usługi Chat Pilota WP przez – Audioteka Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (dawniej: Netwizor Sp. z o.o.), pod adresem ul. Żwirki i Wigury 16, 02-092 Warszawa, NIP: 7010324630, REGON: 145883168, którego akta rejestrowe przechowuje Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, zarejestrowanym w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000402267

  1. Definicje

Użyte w niniejszym Regulaminie wyrażenia oznaczają:

    1. Abonent – abonent Usługi Pilot WP, korzystający z Usługi Chat Pilota WP.
    2. Konsument– Abonent będący konsumentem w rozumieniu Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
    3. Nick – indywidualna i niepowtarzalna nazwa Abonenta przybrana przez Abonenta w czasie korzystania z Usługi Chat Pilota WP.
    4. Operator – Audioteka Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, (dawniej: Netwizor Sp. z o.o.) pod adresem ul. Żwirki i Wigury 16, 02-092 Warszawa, NIP: 7010324630, REGON: 145883168, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Sądu Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000402267, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej pod numerem 10034
    5. Oprogramowanie – oprogramowanie służące do świadczenia Usługi Chat Pilota WP, które może być także w ograniczonym stopniu udostępniane Abonentom na warunkach wskazanych w Regulaminie.
    6. Regulamin– niniejszy Regulamin Usługi Chat Pilota WP.
    7. Specyfikacja techniczna Usługi Chat Pilota WP:

      System operacyjny

      Microsoft Windows

      Aktualna wersja oraz 3 poprzednie.

      MacOS

      Linux: Ubuntu, Mint

      Przeglądarka

      Microsoft Edge

      Aktualna wersja oraz 3 poprzednie.

      Firefox

      Safari

      Google Chrome

      Opera

    8. Strony– Abonent i Operator łącznie.
    9. Umowa– umowa o świadczenie Usługi Chat Pilota WP zawarta między Abonentem a Operatorem wskutek akceptacji przez Abonenta niniejszego Regulaminu, której przedmiotem jest świadczenie przez Operatora Usługi Chat Pilota WP.
    10. Usługa Chat Pilota WP – usługa świadczona na rzecz Abonentów przez Operatora, która polega na umożliwieniu Abonentom za pośrednictwem strony internetowej pilot.wp.pl publikację komunikatów tekstowych dostępnych dla pozostałych Abonentów korzystających w tym samym czasie z Usługi Chat Pilot WP. Usługa Chat Pilota WP nie jest dostępna poza stroną internetową pilot.wp.pl.
    11. Usługa  Pilot WP – usługi świadczone na rzecz Abonentów przez Operatora pod nazwą Pilot WP, polegające m.in. na rozprowadzaniu programów telewizyjnych.
  1. Przedmiot Usługi Chat Pilota WP i opłaty za jej świadczenie
    1. Usługa Chat Pilota WP jest świadczona przez Operatora na rzecz Abonentów, którym Operator umożliwi korzystanie z Usługi Chat Pilota WP, i polega na umożliwieniu Abonentom publikacji komunikatów tekstowych dostępnych dla pozostałych Abonentów korzystających w tym samym czasie z Usługi Chat Pilot WP.
    2. Umowa o świadczenie Usługi Chat Pilota WP zostaje zawarta między Abonentem a Operatorem wskutek akceptacji przez Abonenta niniejszego Regulaminu.
    3. Usługa Chat Pilota WP jest świadczona w dniu 26 marca 2024 roku w godzinach od 19:30 do 23:30.
    4. Z tytułu korzystania z Usługi Chat Pilota WP, Abonent nie jest zobowiązany do zapłaty dodatkowego wynagrodzenia na rzecz Operatora.
    5. Usługa Chat Pilota WP nie zawiera reklam.
  2. Wymagania techniczne i jakość Usługi Chat Pilota WP
    1. W celu korzystania z Usługi Chat Pilota WP, wymagane jest od Abonenta wykorzystywanie urządzenia końcowego o parametrach i właściwościach określonych w Specyfikacji technicznej Usługi Chat Pilot WP.
    2. Poza Oprogramowaniem Operatora, Operator nie zapewnia oprogramowania ani urządzeń koniecznych do spełnienia wymogów, o których mowa w ust. 1, jak również nie zapewnia dostępu do sieci Internet Abonenta, czy urządzeń końcowych, ani nie odpowiada za brak powyższych lub ich nieprawidłowe działanie.
    3. Operator zobowiązuje się do stałego i nieprzerwanego świadczenia Usługi Chat Pilota WP, z zastrzeżeniem pozostałych postanowień Regulaminu.
    4. Jakość Usługi Chat Pilota WP może zależeć od parametrów łącz Abonentów czy urządzeń końcowych wykorzystywanych przez Abonentów, a które to łącza czy urządzenia są poza kontrolą Operatora.
    5. Z uwagi na możliwą różną kompatybilność urządzeń końcowych, utrudniającą lub zakłócającą poprawny odbiór Usługi Chat Pilota WP, Operator może poinformować Abonenta, które urządzenia końcowe dysponują konfiguracją zalecaną do korzystania z Usługi Chat Pilota WP. Operator dołoży starań, aby – w miarę technicznych i prawnych możliwości – możliwe było wykorzystywanie jak największej liczby konfiguracji, a w przypadku występowania niekompatybilności, w miarę możliwości identyfikować je i usuwać. Aktualną listę zalecanych lub niezalecanych konfiguracji zawiera specyfikacja techniczna Usługi Pilot WP. Operator nie będzie jednak uzależniał świadczenia Usługi Chat Pilota WP Abonentowi od tego, czy korzysta z urządzenia końcowego znajdującego się na liście zalecanych konfiguracji.
    6. Abonent może korzystać z Usługi Chat Pilota WP z użyciem maksymalnie 5 (pięciu) urządzeń końcowych zarejestrowanych poniższymi ramach Usługi Pilot WP.
    7. Abonent może jednocześnie korzystać tylko z jednego urządzenia końcowego, chyba że Operator wyraźnie dopuści możliwość korzystania z Usługi Chat Pilota WP przez Abonenta na wielu urządzeniach. Próba wykorzystania kolejnego urządzenia końcowego zasadniczo spowoduje zatrzymanie odbioru Usługi Chat Pilota WP na wcześniej wykorzystywanym urządzeniu końcowym.
    8. Abonent może korzystać z Usługi Chat Pilota WP wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, chyba, że Operator wyraźnie dopuści możliwość korzystania przez Abonenta z Usługi Chat Pilota WP również poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności w związku ze stosowaniem postanowień Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/1128 z dnia 14 czerwca 2017 r. w sprawie transgranicznego przenoszenia na rynku wewnętrznym usług online w zakresie treści, zgodnie z którymi możliwe jest czasowe korzystanie z Usługi poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej - z zastrzeżeniem postanowień § 4 ust. 4 zdanie końcowe.
    9. Abonent, który został pozytywnie zweryfikowany - jako osoba posiadająca miejsce zamieszkania w Rzeczpospolitej Polskiej - który korzysta z prawa do przenoszenia Usługi Chat Pilota WP podczas czasowego pobytu na terenie Unii Europejskiej, może w razie wystąpienia wątpliwości podlegać ponownej weryfikacji.
  3. Warunki świadczenia Usługi Chat Pilota WP i korzystania z niej
    1. Każdy Abonent może wybrać dowolny Nick rozpoczynając korzystanie z Usługi Chat Pilota WP, pod warunkiem że:
      1. Nick nie był wybrany wcześniej przez innego Abonenta;
      2. Nick nie jest wulgarny, obraźliwy lub w inny sposób nie narusza obowiązujących przepisów, praw innych osób lub zasad współżycia społecznego;
      3. Nick nie wprowadza w błąd co do tożsamości Abonenta;
      4. Nick nie sugeruje że Abonent działa w imieniu lub na rzecz przedsiębiorcy;
      5. Nick nie zawiera treści reklamowych, promocyjnych, ani nie stanowi innego przekazu o charakterze handlowym, ofert ani zachęt do nabywania (odpłatnie lub nieodpłatnie) jakichkolwiek towarów lub usług.
    2. Abonent samodzielnie decyduje o treści komunikatów jakie zamieszcza korzystając z Usługi Chat Pilota WP. Abonent zobowiązuje się do zapewnienia, że jego komunikaty:
      1. są jego autorstwa;
      2. są zgodne z niniejszym Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego i nie naruszają dóbr osobistych ani pozostałych praw innych osób;
      3. nie zawierają treści wulgarnych, mowy nienawiści, nawoływania do przemocy;
      4. nie zawierają treści erotycznych ani pornograficznych;
      5. nie zawierają treści reklamowych, promocyjnych, ani nie stanowią innego przekazu o charakterze handlowym;
      6. nie zawierają ofert ani zachęt do nabywania (odpłatnie lub nieodpłatnie) jakichkolwiek towarów lub usług;
      7. nie naruszają dóbr osobistych Operatora ani spółek z grupy kapitałowej, do której należy Operator.
      8. są związane z treściami z jakimi Abonenci mogą zapoznać się korzystając z Usługi Pilot WP.
    3. Nick i komunikaty wprowadzane przez Abonenta w ramach korzystania z Usługi Chat Pilota WP są widoczne dla wszystkich pozostałych Abonentów korzystających z Usługi Chat Pilota WP.
    4. Długość komunikatów tekstowych może być limitowana przez Operatora.
    5. Abonent nie może usuwać komunikatów zamieszczonych przez siebie w ramach korzystania z Usługi Chat Pilota WP.
    6. Operator nie odpowiada za treści rozpowszechniane przez Abonentów korzystających z Usługi Chat Pilota WP. Wyłączną odpowiedzialność za treść oraz charakter przekazu ponosi Abonent.
    7. Operator nie inicjuje transmisji, nie dokonuje wyboru odbiorcy danych oraz nie ingeruje i nie wpływa na treść przekazu będącego przedmiotem transmisji dotyczącej przekazu treści nadawanych przez Abonentów. Operator może jednak podejmować wymagane i dopuszczalne przez obowiązujące przepisy działa w celu wykrywania, identyfikacji i zwalczania treści niezgodnych z Regulaminem lub powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym wykorzystywać zautomatyzowane narzędzia do prowadzenia takich działań.
    8. W trakcie świadczenia Usługi Chat Pilota WP, Operator ma prawo usuwania Nicków i komunikatów, w szczególności jeśli nie spełniają warunków określonych w niniejszym Regulaminie.
    9. Operator usuwa wszystkie Nicki i komunikaty niezwłocznie po zakończeniu świadczenia Usługi Chat Pilota WP.
  4. Licencje na korzystanie z Oprogramowania Operatora
    1. Abonent ma prawo do korzystania z Oprogramowania Operatora przez okres korzystania z Usługi Chat Pilota WP.
    2. Oprogramowanie Operatora może być wykorzystywane przez Abonenta tylko i wyłącznie w celu prawidłowego i zgodnego z prawem i Regulaminem korzystania z Usługi Chat Pilota WP.
    3. Abonent nie może udzielać sublicencji ani udostępniać Oprogramowania Operatora osobom trzecim, jak również rozpowszechniać, publicznie odtwarzać czy udostępniać jakichkolwiek elementów tego Oprogramowania lub jego kopii.
    4. Zgody Operatora wymaga dokonywanie przez Abonenta przystosowywania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian Oprogramowania, zwielokrotnianie lub tłumaczenie formy kodu, lub wykorzystywanie jakichkolwiek części Oprogramowania Operatora do tworzenia lub modyfikacji innego oprogramowania, z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  5. Zawieszenie lub ograniczenie świadczenia Usług
    1. Operator zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub zablokowania dostępu do Usługi Chat Pilota WP lub jej elementów wobec każdego Abonenta, którego działania są sprzeczne z postanowieniami Regulaminu lub powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności dotyczy to wybranego Nicku i zamieszczanych komunikatów.
  6. Odpowiedzialność Operatora
    1. Operator nie ponosi odpowiedzialności:
      1. za wprowadzenie przez Abonenta (lub osoby, za które odpowiada lub którym powierzył dostęp do swojego konta) szkodliwego lub niechcianego oprogramowania (w szczególności wirusów, robaków, trojanów, programów typu spyware lub adware) do urządzeń końcowych wykorzystywanych przez tego Abonenta, a także za skutki takiego wprowadzenia;
      2. za faktyczne efekty korzystania lub niekorzystania z Usługi Chat Pilota WP, jak również za utracone korzyści związane z używaniem bądź nieużywaniem przez Abonenta Usługi Chat Pilota WP;
      3. za utratę przez Abonenta hasła dostępu lub konta bądź udostępnienia przez Abonenta tych danych osobom trzecim (w tym także za niezmienienie hasła początkowego), do momentu zgłoszenia przez Abonenta konieczności zablokowania lub zmiany hasła lub konta;
      4. za dostęp, brak dostępu lub jakiekolwiek usterki czy wadliwe działanie łącza z którego korzysta Abonent, w tym za niską przepustowość lub zwolnienie przepustowości takiego łącza, jak również za problemy z emisją Usługi Chat Pilota WP związane z niezgodnością urządzeń Abonenta do wymagań warunków technicznych wskazanych w specyfikacji technicznej;
      5. za awarie, usterki lub jakiekolwiek inne wadliwe funkcjonowanie bądź niefunkcjonowanie urządzeń służących do korzystania z Usługi Chat Pilota WP, jak również za wady prawne tych urządzeń lub oprogramowania, jeśli urządzenia te lub oprogramowanie nie należą do Operatora ani nie są przez niego zarządzane, w szczególności za awarie urządzenia końcowego wykorzystywanego przez Abonenta;
      6. za przerwy w dostawach energii elektrycznej po stronie Abonenta, uniemożliwiające korzystanie z Usługi Chat Pilota WP;
      7. za utratę danych lub niedokonanie ich archiwizacji, jeśli doszło do zaprzestania świadczenia Usługi Chat Pilota WP lub jej elementu.
    2. Wyłączenia odpowiedzialności Operatora wskazane w ust. 1 nie mają zastosowania do Konsumentów w zakresie w jakim przewidują to obowiązujące przepisy prawa.
    3. Wyłączenie odpowiedzialności Operatora wskazane w ust. 1 nie mają zastosowania jeżeli do naruszenia doszło z winy Operatora lub osób od niego zależnych.
    4. Operator dołoży wszelkich starań, aby umożliwić Abonentowi bezpieczny dostęp do Usługi Chat Pilota WP, oraz uniemożliwić taki dostęp osobom niepowołanym, w szczególności poprzez stosowanie technik kryptograficznych. Operator nie jest w stanie jednak zagwarantować, że zabezpieczenia te całkowicie wyłączą możliwość ingerencji osób trzecich, zwłaszcza w przypadku, gdy do takiej ingerencji dojdzie w wyniku czynu niedozwolonego.
  7. Procedura reklamacyjna i dokonywanie zgłoszeń:
    1. W przypadku uznania, że Usługa Chat Pilota WP nie jest wykonywana w sposób zgodny z Regulaminem, Abonent ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą takiego nienależytego wykonywania Usługi Chat Pilota WP lub jej części.
    2. Z zastrzeżeniem przepisów bezwzględnie obowiązującego prawa, pod rygorem pozostawienia bez rozpoznania, reklamacje powinny być zgłaszane w terminie do 12 miesięcy od:
      1. ostatniego dnia okresu świadczenia Usługi Chat Pilota WP lub danego elementu Usługi Chat Pilota WP, w którym zakończyła się przerwa w jej świadczeniu, lub
      2. dnia, w którym Usługi lub dany element Usługi Chat Pilota WP zostały nienależycie wykonane lub miały być wykonane, lub
      3. dnia, w którym doręczono fakturę zawierającą nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczenia Usługi Chat Pilota WP lub danego elementu Usługi Chat Pilota WP.
    3. Reklamację można złożyć pisemnie, telefonicznie, lub ustnie do protokołu sporządzonego przez jednostkę Operatora obsługującą Abonentów, a także przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną W przypadku złożenia pisemnej reklamacji, należy przesłać ją na adres rejestrowy Operatora lub złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając w tym celu wiadomość e-mail na adres wskazany na stronie internetowej Operatora. Reklamacje można złożyć również za pośrednictwem oficjalnego elektronicznego formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie internetowej Operatora.
    4. Reklamacja powinna zawierać w szczególności: określenie danych Abonenta, który składa reklamację, wraz z odpowiednim adresem (wystarczające jest podanie aktywnego adresu poczty elektronicznej)
      1. określenie elementu Usługi Chat Pilota WP, której dotyczy reklamacja,
      2. opis zdarzenia uzasadniającego wniesienie reklamacji,
      3. wskazanie okresu, którego dotyczy reklamacja,
      4. określenie żądania z tytułu reklamacji,
      5. podpis osoby składającej reklamację w imieniu Abonenta (nie dotyczy reklamacji wnoszonych w sposób inny niż droga pisemna).
    5. Operator poinformuje Abonenta o rozstrzygnięciu reklamacji na piśmie, w terminie do 14 dni od jej otrzymania.
    6. W przypadku, gdyby reklamacja nie mogła zostać rozpoznana z powodu braków, Operator wezwie reklamującego do uzupełnienia tych braków w terminie do 7 dni, pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Termin na rozpoznanie reklamacji biegnie od dnia uzupełnienia braków.
    7. Odpowiedź na reklamację zawierać będzie co najmniej:
      1. określenie, czy reklamacja została uznana;
      2. w przypadku pozytywnego rozpoznania reklamacji (uznania reklamacji) – określenie sposobu jej rozpoznania;
      3. w przypadku negatywnego rozpoznania reklamacji (nieuznania reklamacji) – zwięzłe uzasadnienie;
      4. pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń.
      5. podpis lub wskazanie pracownika rozpoznającego reklamację.
    8. Reklamacje mogą dotyczyć jedynie Usług Chat Pilota WP oraz zobowiązań wynikających z Regulaminu. Reklamacje dotyczące usług innych niż powyższe, niestanowiących elementu Usługi Chat Pilota WP, bądź czynności, do których Operator nie był zobowiązany, nie będą rozpatrywane.
    9. Reklamacja, niezależnie od jej rozstrzygnięcia, nie ogranicza praw Stron do dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym.
    10. Abonent będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozstrzygania sporów przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Mazowieckim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie:
      https://um.warszawa.pl/waw/konsument/-/polubowny-sad-konsumencki-przy-ih
    11. Informacje o procedurze oraz wykaz podmiotów uprawnionych do rozstrzygania sporów konsumenckich można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
      https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
    12. Użytkownik będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z platformy internetowej, udostępnianej przez Komisję Europejską pod adresem internetowym:
      https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL
    13. WP wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
    14. W sprawach związanych z pozasądowym rozstrzyganiem sporów można kontaktować się pod adresem:
      Audioteka Group Sp. z o.o.
      NIP 7010324630
      Żwirki i Wigury 16
      02-092 Warszawa
      adres e-mail: kontakt@pilot.wp.pl.
    15. Abonent może także zgłaszać (w sposób taki sam jak w przypadku zgłaszania reklamacji) obecność w Usłudze Chat Pilota WP informacji, które uważa za nielegalne treści. Zgłoszenie powinno zawierać:
      1. wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści;
      2. jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi hostingu;
      3. imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;
      4. oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
  8. Wypowiedzenie Umowy
    1. Abonentowi przysługuje prawo do jednostronnego wypowiedzenia Umowy w trybie natychmiastowym, bez podania przyczyny.
    2. Niezależnie od powyższego Abonentowi będącemu konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo odstąpienia od Umowy, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. 
    3. Operatorowi przysługuje prawo do jednostronnego wypowiedzenia Umowy w trybie natychmiastowym, gdy Abonent narusza jej istotne warunki pomimo wezwania do ich usunięcia, a Regulamin nie zawiera w tym zakresie postanowień szczególnych.
    4. Wygaśnięcie Umowy powoduje natychmiastowe zaprzestanie świadczenia Usługi Chat Pilota WP na rzecz Abonenta. Operator nie ma jednak obowiązku usunięcia komunikatów umieszczonych przez Abonenta w czasie korzystania z Usługi Chat Pilota WP.
  9. Dane osobowe Abonenta
    1. Operator uprawniony jest, w zakresie określonym przepisami prawa, w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (RODO) oraz Prawa telekomunikacyjnego, do przetwarzania danych osobowych Abonenta dla celów realizacji Usług, w tym także optymalizacji i dopasowywania naszych Usług do potrzeb Abonenta, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, analizowania i udoskonalania Usługi Chat Pilota WP oraz zapewnianie bezpieczeństwa Usług, pomiarów statystycznych, pomiaru wydajności treści, marketingu (w tym analizowania i profilowania danych w celach marketingowych produktów i usług własnych Operatora, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów  zapewnienia bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i debugowania, obsługi technicznej wyświetlania treści oraz, także po zakończeniu okresu obowiązywania Umowy, do dochodzenia roszczeń. Operator może ponadto przetwarzać dane osobowe Abonenta na podstawie jego dobrowolnej zgody w celach reklamowych, w szczególności w celu optymalizacji i dopasowania reklam w naszych Usługach, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam,  pomiaru wydajności reklam, obsługi technicznej wyświetlania reklam.
    2. Szczegółowe informacje dotyczące administratora danych osobowych, zasad przetwarzania danych osobowych, zakresu przetwarzania oraz praw Abonentów zostały zawarte w polityce prywatności.
    3. Operator informuje Abonenta o zakresie i celu przetwarzania danych transmisyjnych oraz innych danych ich dotyczących, a także o możliwościach wpływu na zakres tego przetwarzania.
    4. Abonentowi przysługuje prawo dostępu do danych, w tym uzyskania kopii danych, prawo żądania sprostowania danych, prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach), prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych. Jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody dodatkowo Abonent może skorzystać z prawa do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej Usług (dane są niezbędne w celu świadczenia Usług) Abonent może dodatkowo skorzystać z prawa do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Jeżeli dane są przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu Operatora, Abonent może dodatkowo skorzystać z prawa do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją. W polityce prywatności znajdują się informacje jak zakomunikować wolę skorzystania z tych praw.
  10. Postanowienia końcowe
    1. Niniejszy Regulamin udostępniany jest Abonentom nieodpłatnie przed rozpoczęciem korzystania z Usługi Chat Pilota WP, na każde ich żądanie, a także jest dostępny w sposób umożliwiający jego pobranie przez Abonenta.
    2. Operator, na żądanie Abonenta zgłoszone pisemnie lub drogą elektroniczną, udostępni informacje o aktualnych szczególnych zagrożeniach związanych z Usługą, w tym o sposobach ochrony bezpieczeństwa, prywatności i danych osobowych.
    3. W przypadku spraw nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 1964, nr 16, poz. 93 z późn.zm.) oraz ustawy – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004, nr 171, poz 1800 z późn.zm.).
    4. W przypadku zaistnienia sporu wynikającego z Regulaminu czy korzystania z Usług, po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego, spór może zostać rozstrzygnięty w drodze postępowania mediacyjnego lub przez właściwy sąd powszechny.
    5. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu 26 marca 2024 roku.