Gdzie znajdę moje pakiety i historię transakcji?

Przeglądarka internetowa (np. Chrome, Firefox, Edge) na komputerze

  1. Wejdź na stronę https://pilot.wp.pl/tv/
  2. Upewnij się, że jesteś zalogowany/-a. Tutaj znajdziesz dokładną instrukcję jak to zrobić.
  3. Kliknij ikonę konta użytkownika w prawym górnym rogu.
  4. Z rozwijanej listy wybierz "Ustawienia konta".
  5. Możesz też wejść bezpośrednio na adres https://pilot.wp.pl/settings/
  6. Aby zobaczyć swoje pakiety wybierz zakładkę "Moje pakiety"
  7. Aby zobaczyć historię transakcji wybierz zakładkę "Historia transakcji"


Przeglądarka internetowa (np. Chrome, Firefox, Edge) na smartfonie lub tablecie

  1. Wejdź na stronę https://pilot.wp.pl/tv/
  2. Upewnij się, że jesteś zalogowany/-a. Tutaj znajdziesz dokładną instrukcję jak to zrobić.
  3. Kliknij ikonę menu w prawym górnym rogu.
  4. Z rozwijanej listy wybierz "Ustawienia konta"
  5. Możesz też wejść bezpośrednio na adres https://pilot.wp.pl/settings/
  6. Aby zobaczyć swoje pakiety wybierz zakładkę "Moje pakiety"
  7. Aby zobaczyć historię transakcji wybierz zakładkę "Historia transakcji"


Aplikacja Android na smartfonie lub tablecie, aplikacja iOS (iPhone, iPad)

Zalecamy skorzystanie z przeglądarki na Twoim komputerze, smartfonie lub tablecie. Powyżej znajdziesz instrukcję krok po kroku jak to zrobić.


Aplikacja Android TV lub LG webOS

Zalecamy skorzystanie z przeglądarki na Twoim komputerze, smartfonie lub tablecie. Powyżej znajdziesz instrukcję krok po kroku jak to zrobić.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.