Gdzie znajdę moje pakiety i historię transakcji?
Przeglądarka internetowa (np. Chrome, Firefox, Edge) na komputerze
- Wejdź na stronę https://pilot.wp.pl/tv/
- Upewnij się, że jesteś zalogowany/-a. Tutaj znajdziesz dokładną instrukcję jak to zrobić.
- Kliknij ikonę konta użytkownika w prawym górnym rogu.
- Z rozwijanej listy wybierz "Ustawienia konta".
- Możesz też wejść bezpośrednio na adres https://pilot.wp.pl/settings/
- Aby zobaczyć swoje pakiety wybierz zakładkę "Moje pakiety"
- Aby zobaczyć historię transakcji wybierz zakładkę "Historia transakcji"
Przeglądarka internetowa (np. Chrome, Firefox, Edge) na smartfonie lub tablecie
- Wejdź na stronę https://pilot.wp.pl/tv/
- Upewnij się, że jesteś zalogowany/-a. Tutaj znajdziesz dokładną instrukcję jak to zrobić.
- Kliknij ikonę menu w prawym górnym rogu.
- Z rozwijanej listy wybierz "Ustawienia konta"
- Możesz też wejść bezpośrednio na adres https://pilot.wp.pl/settings/
- Aby zobaczyć swoje pakiety wybierz zakładkę "Moje pakiety"
- Aby zobaczyć historię transakcji wybierz zakładkę "Historia transakcji"
Aplikacja Android na smartfonie lub tablecie, aplikacja iOS (iPhone, iPad)
Zalecamy skorzystanie z przeglądarki na Twoim komputerze, smartfonie lub tablecie. Powyżej znajdziesz instrukcję krok po kroku jak to zrobić.
Aplikacja Android TV lub LG webOS
Zalecamy skorzystanie z przeglądarki na Twoim komputerze, smartfonie lub tablecie. Powyżej znajdziesz instrukcję krok po kroku jak to zrobić.