Jak sprawdzić na jaki adres e-mail jestem zalogowany/-a?
Przeglądarka internetowa (np. Chrome, Firefox, Edge) na komputerze
- Wejdź na stronę https://pilot.wp.pl/tv/
- Upewnij się, że jesteś zalogowany/-a. Tutaj znajdziesz dokładną instrukcję jak to zrobić.
- Kliknij ikonę konta użytkownika w prawym górnym rogu.
- Z rozwijanej listy wybierz "Ustawienia konta
- Adres e-mail znajdziesz na górze strony, w sekcji "Dane osobowe". To adres, na który jest zarejestrowane Twoje konto i którego używasz przy logowaniu.
Przeglądarka internetowa (np. Chrome, Firefox, Edge) na smartfonie lub tablecie
- Wejdź na stronę https://pilot.wp.pl/tv/
- Upewnij się, że jesteś zalogowany/-a. Tutaj znajdziesz dokładną instrukcję jak to zrobić.
- Kliknij ikonę menu w prawym górnym rogu.
- Z rozwijanej listy wybierz "Ustawienia konta"
- Adres e-mail znajdziesz na górze strony, w sekcji "Dane osobowe". To adres, na który jest zarejestrowane Twoje konto i którego używasz przy logowaniu.
Aplikacja Android na smartfonie lub tablecie, aplikacja iOS (iPhone, iPad)
- Upewnij się, że jesteś zalogowany/-a. Tutaj znajdziesz dokładną instrukcję jak to zrobić.
- Z dolnego menu wybierz "Ustawienia
- Adres e-mail znajdziesz w sekcji "Telewizja". To adres, na który jest zarejestrowane Twoje konto i którego używasz przy logowaniu.
Aplikacja Android TV lub LG webOS
- Upewnij się, że jesteś zalogowany/-a. Tutaj znajdziesz dokładną instrukcję jak to zrobić.
- Na ekranie głównym aplikacji zjedź na sam dół widoku lub wybierz sekcję "Ustawienia".
- Adres e-mail znajdziesz na jednym z kafelków. To adres, na który jest zarejestrowane Twoje konto i którego używasz przy logowaniu.