Jak sprawdzić na jaki adres e-mail jestem zalogowany/-a?

Przeglądarka internetowa (np. Chrome, Firefox, Edge) na komputerze

  1. Wejdź na stronę https://pilot.wp.pl/tv/
  2. Upewnij się, że jesteś zalogowany/-a. Tutaj znajdziesz dokładną instrukcję jak to zrobić.
  3. Kliknij ikonę konta użytkownika w prawym górnym rogu.
  4. Z rozwijanej listy wybierz "Ustawienia konta"
  5. Adres e-mail znajdziesz na górze strony, w sekcji "Dane osobowe". To adres, na który jest zarejestrowane Twoje konto i którego używasz przy logowaniu.


Przeglądarka internetowa (np. Chrome, Firefox, Edge) na smartfonie lub tablecie

  1. Wejdź na stronę https://pilot.wp.pl/tv/
  2. Upewnij się, że jesteś zalogowany/-a. Tutaj znajdziesz dokładną instrukcję jak to zrobić.
  3. Kliknij ikonę menu w prawym górnym rogu.
  4. Z rozwijanej listy wybierz "Ustawienia konta"
  5. Adres e-mail znajdziesz na górze strony, w sekcji "Dane osobowe". To adres, na który jest zarejestrowane Twoje konto i którego używasz przy logowaniu.


Aplikacja Android na smartfonie lub tablecie, aplikacja iOS (iPhone, iPad)

  1. Upewnij się, że jesteś zalogowany/-a. Tutaj znajdziesz dokładną instrukcję jak to zrobić.
  2. Z dolnego menu wybierz "Ustawienia"
  3. Adres e-mail znajdziesz w sekcji "Telewizja". To adres, na który jest zarejestrowane Twoje konto i którego używasz przy logowaniu.


Aplikacja Android TV lub LG webOS

  1. Upewnij się, że jesteś zalogowany/-a. Tutaj znajdziesz dokładną instrukcję jak to zrobić.
  2. Na ekranie głównym aplikacji zjedź na sam dół widoku lub wybierz sekcję "Ustawienia".
  3. Adres e-mail znajdziesz na jednym z kafelków. To adres, na który jest zarejestrowane Twoje konto i którego używasz przy logowaniu.



Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.