Co muszę zrobić, aby oglądać za granicą?

WP Pilot dostępny jest na terenie Unii Europejskiej oraz Norwegii i Islandii dla osób, które czasowo przebywają za granicą. Aby oglądać za granicą, musisz dokonać weryfikacji stałego pobytu w Polsce. W przypadku, gdy czasowo wyjeżdżasz za granicę, możesz dokonać weryfikacji swojego konta na kilka sposobów:

1. Weryfikacja automatyczna

Najszybsza i najwygodniejsza metoda: kup dowolny płatny pakiet premium za pomocą polskiej karty płatniczej lub polskiego konta bankowego. Weryfikacja nastąpi automatycznie i natychmiastowo. Wybierz zakładkę “Kup pakiet” w głównym menu, aby przejść do wyboru pakietów.

2. Weryfikacja ręczna

Jeśli nie możesz lub nie chcesz korzystać z weryfikacji automatycznej możesz zweryfikować swoje konto ręcznie. W tym celu:

  1. Zaloguj się na stronie WP Pilot.
  2. Wybierz ikonę swojego profilu w prawym górnym rogu i z rozwijanego menu “Ustawienia konta"
  3. Na widoku profilu znajdź sekcję “Możliwość oglądania na terenie Unii Europejskiej” i wybierz przycisk “Zweryfikuj bez opłat"
  4. Wybierz jedną z darmowych metod weryfikacji:
    • Numer polskiego konta bankowego - podaj numer polskiego konta bankowego, aby zweryfikować, że Twój stały adres zamieszkania jest na terenie Polski. Weryfikacja jest całkowicie darmowa, nie zostaną pobrane żadne opłaty. Weryfikacja nastąpi automatycznie i natychmiastowo.
    • Zdjęcie polskiego dowodu osobistego - prześlij skan lub zdjęcie polskiego dowodu osobistego, na którym widoczne będzie: imię i nazwisko, data ważności dokumentu, organ wydający. Możesz ukryć lub zamazać inne dane. Pliki są przesyłane bezpiecznym szyfrowanym połączeniem SSL. Uwaga: WP Pilot w żaden sposób nie archiwizuje, ani nie przetwarza plików w celach innych niż weryfikacja konta. Po procesie weryfikacji pliki są kasowane. Weryfikacja następuje w ciągu 2 dni roboczych.

Potrzebujesz pomocy?

W razie dodatkowych pytań bądź wątpliwości skontaktuj się z nami.

W jakich krajach jest dostępny WP Pilot?

Pełną listę państw znajdziesz w tym miejscu.

Podstawa prawna

Dostęp do usługi możliwy jest dla użytkowników ze zweryfikowanym miejscem zamieszkania na terytorium Polski, którzy są czasowo obecni w innym państwie członkowskim UE, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/1128 z dnia 14 czerwca 2017 r. w sprawie transgranicznego przenoszenia na rynku wewnętrznym usług online w zakresie treści.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół służy wsparciem i jest tu po to, aby Ci pomóc.
Skontaktuj się z nami.