Trwa ładowanie...

Projekt Dinozaur - oglądaj online w TV - fabuła, obsada, gdzie obejrzeć

Projekt Dinozaur to trzymająca w napięciu historia o ekspedycji grupy badaczy w nieznane regiony afrykańskiej dżungli.  Naukowcy pragną udowodnić istnienie hipotetycznego wodnego stworzenia. Bardzo szybko okazuje się, że wyprawa jest o wiele bardziej przerażająca niż się spodziewano, a bohaterowie stają się obiektem polowań niebezpiecznych stworzeń.

Projekt DinozaurProjekt DinozaurŹródło: WP Pilot
dqgecr9

Projekt Dinozaur – co to za film?

Projekt Dinozaur to niskobudżetowy thriller science fiction brytyjskiej produkcji. Film został nakręcony w stylu found footage, czyli ukazując historię jakby była nakręcona amatorską kamerą przez samych bohaterów akcji. Przedstawia nagrania wykonane przez grupę naukowców poszukujących w dżungli dowodów na istnienie żyjących dinozaurów. Produkcja spotkała się z mieszanymi opiniami krytyków. Została szczególnie doceniony w regionach południowo-wschodniej Azji, ale nieco mniejszą popularnością cieszyła się w krajach europejskich. Ze względu na drastyczne sceny w wielu krajach film został dopuszczony tylko dla widzów powyżej 13 roku życia.

Projekt Dinozaur- twórcy

Film powstał w oparciu o oryginalny pomysł Sida Bennetta i Toma Pridhama. Scenariusz został natomiast napisany we współpracy Sida Bennetta z Jay'em Basu. Sid Bennett został również reżyserem dzieła. Film został wyprodukowany przy współpracy Moonlighting Film, Kent Films, LoveFilm, Anton Capital Entertainment, Dinosaur Productions.  Rolę głównego producenta pełnił Nick Hill. Wykonanie efektów wizualnych zlecono natomiast firmie Jellyfish Pictures.

Zdjęcia do filmu trwały 144 dni i były realizowane w Republice Południowej Afryki. Zakończono je 8 sierpnia 2012 roku.

Projekt Dinozaur- fabuła

Grupa kongijskich rybaków odkrywa plecak zawierający tajemnicze taśmy z nagraniami. Na filmach została przedstawiona przygoda grupy składającej się z kamerzystów oraz naukowców z Brytyjskiego Towarzystwa Kryptozoologicznego, którzy wyruszają na wyprawę do Konga w poszukiwaniu hipotetycznie istniejącego zwierzęcia. Bohaterowie wierzą, że gatunek ten, należący do przedstawicieli plejozaurów, żyje w otchłani afrykańskiej puszczy. Ekspedycja ma na celu znalezienie potwierdzających ten fakt dowodów.

dqgecr9

Wyprawa od początku nie zaczyna się dobrze. Naukowcy podczas podróży helikopterem trafiają na stado dużych latających pterozaurów przez co dochodzi do rozbicia się śmigłowca. W wypadku ginie pilot oraz uszkodzony zostaje telefon satelitarny - jedyny możliwy kontakt załogi ze światem. Zagubieni bohaterowie wyruszają w poszukiwaniu osady, która da im schronienie do czasu przybycia pomocy. Znajdują wioskę, a w niej martwych mieszkańców... Bardzo szybko staje się jasne co ich spotkało, kiedy w nocy na naukowców zaczynają polować niebezpieczne stworzenia. Od tej pory wyprawa przeradza się w walkę o przetrwanie. Bohaterowie natrafiają na coraz więcej różnych gatunków dinozaurów zamieszkujących dżunglę. Okazują się być niezwykle brutalnymi i krwiożerczymi stworzeniami. Grupa desperacko pragnie kontynuować wyprawę, równocześnie szukając drogi ratunku. Życie tracą kolejni członkowie ekspedycji, a sytuacja jeszcze bardziej się komplikuje, kiedy wychodzi na jaw, że nie wszyscy uczestnicy wyprawy mają taki sam cel.

Projekt Dinozaur - bohaterowie

W ekspedycji do Konga początkowo brało udział 7 osób. Rolę głównodowodzącego grupą naukowców pełnił Jonathan. W historii bierze również udział jego syn Luke, który zakradł się niezauważony na pokład helikoptera lecącego do Konga. Grupie towarzyszy Liz pełniąca rolę medyka, a Charlie jest sponsorem całego przedsięwzięcia.  Dodatkowo z naukowcami podróżuje dwóch członków ekipy telewizyjnej - Dave i Pete, których zadaniem jest udokumentowanie istnienia żyjących dinozaurów. W Afryce bohaterowie korzystają z pomocy Amary, która jest ich lokalnym pilotem i przewodnikiem po puszczy.

Projekt Dinozaur - obsada

W rolach głównych filmowych postaci wystąpili:

• Richard Dillane jako Jonathan Marchant,
  • Peter Brooke jako Charlie Rutherford,
  • Matthew Kane jako Luke Marchant,
  • Natasha Loring jako Liz Draper,
  • Stephen Jennings jako Dave Moore,
  • Andre Weideman jako Pete Van Aarde,
  • Abena Ayivor jako Amara,
  • Sivu Nobogonza jako Etienne.

Projekt Dinozaur – gdzie obejrzeć

Zawsze, gdy film jest emitowany w telewizji można go obejrzeć na żywo, na dowolnym urządzeniu korzystając z serwisu WP Pilot.

Oglądaj ulubione programy, filmy i seriale na WP Pilot, kiedy chcesz i gdzie chcesz. Telewizja online – bez umów i dekoderów, dostępna na telewizorach i smartfonach.
dqgecr9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Strefa WP Pilota na: