clock07:27

Dziś, niedziela 23.03

ZOBACZ LISTĘ KANAŁÓW
TerazRanoPo południuWieczór
Wszystkie kanałyulubione
Usunięto z Ulubionych
dziecięcefilmowe
Więcej
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wybierz dostawcę
© 1995-2025 Grupa WP. Dane o programie TV dostarcza AKPA Polska Press
Łowcy skarbów. Kto da więcej?

Łowcy skarbów. Kto da więcej?Sezon 1 | Odc. 65

42 minreality showPolska2022
TV 4 sobota, 22 marca 05:00
W zakamarkach strychów, piwnic czy kredensów mogą kryć się prawdziwe skarby. Pojawia się szansa, by odkryć niepozorne przedmioty, poznać ich wartość i nieźle na nich zarobić. W show udział może wziąć każdy, kto ma w domu coś, co może wpaść w oko jednemu z dealerów sztuki i kolekcjonerów. Czekają oni w studiu z portfelami pełnymi pieniędzy oraz nadzieją na złowienie rzeczy do dalszej sprzedaży lub do swoich prywatnych zbiorów. Właściciele przedmiotów poznają ich szacunkową wartość i fachową ocenę w rozmowie z jednym z ekspertów. Potem mogą wziąć udział w aukcji, w której trzymają w ręku młotek licytatora. Kupującymi są dealerzy sztuki i kolekcjonerzy, którzy między sobą licytują oferowane przedmioty. Ostateczna decyzja należy do sprzedającego. Jeśli dobije targu - wychodzi ze studia z gotówką, jeśli nie - zabiera swój przedmiot do domu. Program prowadzi Paweł Orleański, a tytułowi łowcy skarbów, czyli kupujący, to m.in. architekt i projektantka wnętrz znana z programu "Nasz nowy dom", współwłaścicielka galerii Vintage House - Martyna Kupczyk czy wielbiciel staroci i przedmiotów z duszą, twórca sklepu Michael's Bazaar - Michał Nowocin. Wśród ekspertów programu znajdują się m.in. Krystyna Łuczak Surówka - wykładowczyni warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, historyczka i krytyczka designu, Katarzyna Jasiołek - specjalistka w dziedzinie designu i rzemiosła, autorka książek o wzornictwie czy Agnieszka Gniotek - historyk i krytyk sztuki, ekspert galerii sztuki i domu aukcyjnego. Program stanowi polską edycję niemieckiego formatu "Bares für Rares".W programie pojawią się krzesła na patencie Thoneta z pierwszej polskiej fabryki mebli giętych Wojciechów, założonej w 1872 roku, której produkty podbiły nie tylko polski i europejski rynek, ale trafiały także do obu obu Ameryk, zdobywając nagrody na krajowych i światowych wystawach. Ortalionowa kurtka Mercedes-Benz z lat 80. wzbudzi ogólne rozbawienie pomieszane z fascynacją. Milena z Warszawy zaoferuje łowcom obraz Haliny Cękalskiej-Zborowskiej, a Beata zjawi się z kompletem tajemniczych kieliszków.
Gatunek
  • reality show
Kraj produkcji
  • Polska
Rok produkcji
  • 2022
Czas trwania
  • 42 min
Pokaż więcej

Cenimy Twoją prywatność

Pilot WP jest częścią holdingu Wirtualna Polska.

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.