Do poprawnego działania WP Pilot wymaga:
- szybkiego i stabilnego łącza internetowego,
- urządzenia do odtwarzania telewizji np. PC, telefon, smartfon, tablet.
Jeśli Twój obraz nie odtwarza się płynnie, zatrzymuje się lub jest słabej jakości, spróbuj:
- skorzystać z innej przeglądarki internetowej (najlepiej Firefox lub Chrome),
- sprawdzić odtwarzanie na innym komputerze lub urządzeniu mobilnym,
- podłączyć komputer do innej sieci z internetem od innego dostawcy.
Jeśli uzyskasz inne wyniki w innej konfiguracji to wskazuje na problem z łączem internetowym lub z urządzeniem odtwarzającym.
Łącze internetowe
Do poprawnego działania usługi potrzebne jest łącze minimum 1Mbit (download) dla kanałów SD (standardowa rozdzielczość) oraz łącze 1,5Mbit (download) dla kanałów HD (wysoka rozdzielczość).
Dotyczy to zarówno komputerów PC, jak i urządzeń mobilnych.
Swoje łącze można przetestować tutaj: http://twojeip.wp.pl.
Jeśli Twoje łącze jest wolniejsze lub prędkość nie jest stała, to obraz może zacinać się i może być niskiej jakości.
Pamiętaj, że inne programy na Twoim komputerze, a także inne komputery i urządzenia w Twojej sieci mogą korzystać ze wspólnego łącza internetowego, co obniża efektywną prędkość połączenia. Wyłącz niepotrzebne urządzenia i programy działające w tle, aby wyeliminować możliwość konfliktu.
Jeśli korzystasz z połączenia mobilnego (3G, HSDPA, LTE), to pamiętaj, że na prędkość połączenia ma jeszcze Twoja lokalizacja (od niej może zależeć aktualna siła sygnału), obciążenie sieci, a także czas, w którym korzystasz z sieci. W jednym momencie jakość połączenia może być świetna, a w kolejnym bardzo zła.
Komputery PC
Jeśli masz problemy z usługą:
- sprawdź czy spełniasz wymagania techniczne
- zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową tak żeby korzystać z najnowszej dostępnej wersji, Polecamy przeglądarki Mozilla Firefox oraz Google Chrome,
- sprawdź, czy Twój system operacyjny jest zaktualizowany i posiada zainstalowane wszystkie uaktualnienia, - upewnij się, że korzystasz z najnowszych sterowników. Szczególnie ważne są sterowniki karty graficznej,
- sprawdź wersję programu Flash Player. Jeśli Twoja wersja nie jest aktualna, zaktualizuj ją,
- jeśli korzystasz z laptopa, sprawdź, czy w opcjach zasilania nie masz włączonego trybu oszczędzania energii, w którym komputer nie pracuje w pełni wydajnie. Jeśli nadal będziesz mieć pytania, zapraszamy do kontaktu. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać Twój problem z odbiorem WP Pilota.